דף הבית | ביקורות | אגף ניהול | רשימת התפוצה - הצטרפות  

דנה ברגר - תוך כדי תנועה

כותב : מייקל21   מתאריך :27/04/2003


********************************************************

ביקורת פרטית

בתור גרופי של מוסיקה ישראלית ומכור נחרץ של קניית דיסקים, הגעתי כהרגלי השבועי לחנות הטוואר רקורדס ב`אופרה` לבחור אלבום חדש וטוב (מה שמסתכם אצלי תמיד בלפחות 5 דיסקים...)
"תוך כדי תנועה" היה אחד מבין 4 האלבומים שקניתי בסוף (יחד עם `חיות מחמד` של מוניקה, ועוד שני לועזיים (בק ונירוונה לכל המתעניין)

אין ספק שברגר מסקרנת. אחרי שהייתה סולנית `רעש` הבלתי ברורים והמאתגרים, ופתחה בקריירת סולו מרשימה שהגיעה לשיאה עם `עד הקצה`, האלבום המוצלח ביותר שלה מלפני שנתיים (עם למעלה מ-55,000 עותקים), `תוך כדי תנועה` נשמע כהבטחה. קשה היה להשאר אדישים למונוטוניות המתוקה ב "בא והולך" שנטחן כראוי בגלגל"צ. אבל למרבה הצער `בא והולך` הוא כנראה גם השיר הטוב ביותר בו, מה שמאכזב לאור העובדה שבדר"כ השירים הטובים ביותר הם לוא דווקא אלו שמתפרסמים אלה אלה שכיף לגלות חבויים באלבום עצמו.
אותה מונוטוניות מתוקה מאפיינת את כל הדיסק, רק שאפשר להוריד את "המתוקה" משאר השירים. אין זרימה, אין שיאים, אין חדשנות, והפשטות נוטפת ממנו בקצב מונוטוני...
ברגר נחלשת פה בכל המובנים, גם בפן הטקסוטאלי, שרובו מתאר את נערת הרוק החדשה והפמניסטית כאימא ועקרת בית חלושה, וגם בפן המוסיקלי,עם מעט מידי שירים מעניינים, כאלו שמתחשק לשמוע שוב ושוב (לאן נעלם הקצב הברגרי כמו ב`מלך` או `בומביי`?)

סה"כ אלבום סביר. רק ששמענו כבר מברגר הרבה יותר מסביר.


********************************************************


ביקורות ראשי


 
© Designed By Gal Orian